1. DOELSTELLING
In september 2022 benaderde Marjolein, de goudsmid achter Ramoon, ons met een uitdaging: bij de lancering van haar website www.ramoon.be en haar deelname aan trouwbeurzen, wilde ze haar zichtbaarheid vergroten onder aanstaande bruidsparen op Facebook en Instagram. Haar doel was om haar prachtige verlovingsringen in de schijnwerpers te zetten via doelgerichte sociale media campagnes die meetbare resultaten zouden opleveren.
2. ONZE AANPAK
Zoals bij elke nieuwe klant stelden ook wij haar professionele accounts in veiligheid dankzij onze sociale media safety setup. Vervolgens stelden we een duidelijk social media advertising strategie op om deze met succes uit te voeren, te optimaliseren en continue te evalueren en bij te sturen.
3. RESULTATEN
- Een toename van +70% zichtbaarheid op Facebook en Instagram
- Een indrukwekkende conversiestijging van +100%, aangezien Marjolein voorheen haar inspanningen op sociale media niet kon meten.
- Het opzetten van meetbare resultaten in Google Analytics, waardoor Marjolein nu een duidelijk beeld heeft wat haar marketinginspanningen opbrengen.