Volg ons

“Be creative”! Organiseer eens iets anders dan “like & share” - wedstrijden op Facebook!

“Be creative”! Organiseer eens iets anders dan “like & share” – wedstrijden op Facebook!

Gebruik Facebook voor echte betrokkenheid, niet voor "like & share"-wedstrijden.

Facebook is een tool om bezoekers naar je website te genereren en zo meer te verkopen en kennis te verzamelen (fans leren kennen, producten/diensten afstemmen op hun behoeften…).

Facebook is geen doel op zich en het aantal likes zeggen weinig of niets over het engagement van jouw fans. Ga voor kwaliteit in plaats van kwantiteit en engageer de community voor uw merk, product of dienst.

“Like & share” – wedstrijden helpen je niet. Integendeel. Hiermee trek je het nieuwe “bonnetjes-publiek” aan en geen oprechte fans van jouw merk, product of dienst. Erger nog, het geeft je een vertekend beeld van jouw doelgroep en hun behoeften (of zelfs geen).

Ontdek hierond alvast 2 leuke en geëngageerde wedstrijden waar online en offline samensmelten.

“Be creative and engage with your fans!”

Succes!

1. Bent Merkschoenen

Bent organiseert een maandelijkse Give Awway

2. By Getty

Getty

Andere tips & tricks

Ontdek de social media trends van 2025 en hoe je deze slim inzet voor meer bereik, engagement en conversie! Lees onze blog.
Smart en safe sociale media: beveilig je accounts, breng structuur aan en behaal maximale resultaten.
Voor 2025 zijn authenticiteit, consistentie en diversiteit cruciaal voor contentcreatie.
Social media is een essentieel onderdeel van communicatie en marketing bij bedrijven, maar denk jij ook na over de safety?
Bescherm je kinderen op Instagram met onze tips
6 tips om je organische content op LinkedIn beter te laten scoren

Voorstel op maat

Vul onderstaand formulier in om een voorstel op maat aan te vragen. Selecteer de diensten die je denkt nodig te hebben en wij zorgen ervoor dat je binnen 48 uur een gedetailleerd voorstel ontvangt!

Ik heb interesse in de volgende diensten:*