De dalende trend van het bereik op Facebook is niet alarmerend, het is een kwestie van juist te reageren.
Facebook is de afgelopen jaren sterk gegroeid. De sociale media gigant verwerkt elke dag 10 miljard posts. Koffiedikkijkers geloven niet in het blijvend succes van de sociale media, want zij stellen o.m een dalende trend in het bereik op Facebook vast.
Deze dalende trend is volledig te wijten aan de nieuwsgierige consument en zijn aanwezigheid op verschillende andere populaire sociale media kanalen zoals bv: Snapchat of Instagram. ONLINE ED stelt vast dat, als je de online marketing strategie op een juiste manier afstelt, groei gegarandeerd is.
Ons conversation center ONLINE ED stelt enkel oplossingen
- FacebookAdsFacebook weet heel veel over zijn gebruikers, persoonlijke interesses en activiteiten. Ze vertaalt deze kennis in de juiste advertenties op de juiste plaatst op het juiste moment tegen een klein bedrag.
- Relevante informatie aanbiedenFacebook-gebruikers zijn sterk gedreven door de behoefte aan relevante content. Ze zijn nieuwsgierig en hunkeren naar kennis.. Op de hoogte zijn (en blijven) heeft ook een veiligheidsgevoel. Relevante en interessante informatie op frequente tijdstippen doet het bereik dus stijgen.
- Off en online marketing laten samenwerkenWeet dat sociale media een onderdeel zijn van uw algemene marketingstrategie. On-en offline communicatie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en dienen harmonisch ingezet te worden om de beste resultaten te boeken.