Volg ons

Maak kennis met Kobe Nijs, onze marketingstagiair.

Vandaag startte Kobe Nijs, onze nieuwe marketingstagiair. Wij legden hem 5 vragen voor. Maak kennis met hem via dit artikel.

1. Waarom koos je voor ONLINE ED als stageplaats?

In eerste instantie zocht ik naar een stageplaats in lijn met mijn interesses; bijvoorbeeld sociale media. Vervolgens zocht ik een stageplaats waar ik veel zou bijleren alsook dicht bij mijn thuis in Zottegem. Na meerdere bedrijven te contacteren, kwam ik bij ONLINE ED terecht. Na de eerste ontmoeting voelde ik meteen de klik en kreeg ik de opportuniteit hier stage te volgen.

 

2. Wat trekt je aan in online marketing?

De constante vernieuwingen en uitdagingen trekken mij het meeste aan. Hiernaast ben ik persoonlijk ook geïnteresseerd hoe je mensen voldoende dopamine bezorgd zodat zij niet van jouw content wegklikken. Deze sector staat nooit stil en komt elke dag met een andere aanpak.

 

3. Je bent in je laatste jaar marketing. What’s next? En waarom?

Zodra mijn stage gedaan is, aldus ook mijn school, hoop ik op een directe omschakeling naar het werkleven in marketing. Op termijn zou ik zelf graag een zelfstandige activiteit uitoefenen dat aanleunt bij mijn hobbies: content creatie en/of muziek. Ook heb ik veel ondernemende passies die ik later zou willen uitvoeren zodra het nodige budget aanwezig is, maar momenteel focus ik mij op de start van mijn carrière.

 

4. Wat is voor jou de grootste toegevoegde waarde tijdens jouw marketingopleiding?

Mijn opleiding bood mij de mogelijkheid meer tijd te investeren in mijn zelfstandige activiteiten. Enerzijds leerde ik meerdere zaken bij van docenten en anderzijds zorgde het voor een groei in mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling. Het hielp mij om ruimer te denken en leerde me om meer tijd te investeren in bepaalde onderwerpen.

 

5. Jouw ultieme tip aan ondernemers als toekomstige marketeer?

Passieve content levert niets op! Je mag trotse eigenaar zijn van de mooiste sociale media kanalen qua lay-out en designs, maar als je bijvoorbeeld niet adverteert op een juiste manier dan word je content niet gezien aan je doelgroep. Mensen die hier geen tijd of kennis over hebben kunnen terecht bij een social media agency zoals ONLINE ED, in plaats van zelf alles uit te pluizen. Het vergt heel wat tijd en geld om jezelf alles aan te leren en dat is tijd die jij kan gebruiken voor de kernactiviteit van je bedrijf.

 

Kobe loopt stage t.e.m. 17/01/2025. Heb je een vraag voor hem stel ze via kobe.nijs@onlineed.be of connecteer via LinkedIn

Gerelateerd nieuws

ONLINE ED bracht Group Ghistelinck en Beldekor NV samen tijdens de braderie in Harelbeke voor een gezamenlijke presentatie.
ONLINE ED lanceerde het eerste conversation center in België, met aandacht in Het Wekelijks Nieuws editie Gavers.
Ellen Dupont lanceerde dankzij Starterslabo het eerste conversation center in België, ONLINE ED, gericht op content marketing

Voorstel op maat

Vul onderstaand formulier in om een voorstel op maat aan te vragen. Selecteer de diensten die je denkt nodig te hebben en wij zorgen ervoor dat je binnen 48 uur een gedetailleerd voorstel ontvangt!

Ik heb interesse in de volgende diensten:*