“Wat plaats ik op sociale media? Wat kan ik zeggen? Heb ik iets te zeggen?” zijn vragen die klanten ons vaak stellen.
Ons advies:
- Houd het simpel!
- Zoek niet te ver!
- Blijf relevant en authentiek ( lees hier meer over relevant en authentiek)
- Gebruik sfeervolle beelden en video’s.
- En maak het niet te commercieel, want dat irriteert gebruikers.
Als je bijvoorbeeld een keukenbouwer bent, horen referenties bij betekenisvolle content. Of zet de materialen waarmee je werkt één voor één in de spotlight. Of zet je medewerkers in de schijnwerpers. Of laat een klant getuigen…
Als je een kledingwinkel runt, inspireer je gebruikers best door bijvoorbeeld een outfit van de maand samen te stellen of een merk in de kijker te zetten. Ook zomertrends, kleuradviezen, enz. informeren gebruikers over de laatste modetrends.
Als je diensten aanbiedt, is het relevant om tips en trucs te geven met leuke afbeeldingen of how-to video’s.
Als we je van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We weten met elk onderwerp om te gaan en kunnen er creatief mee omgaan, zodat we content kunnen creëren die voor u werkt.